صفحه اصلی > سیاسی : امام جمعه چهارباغ: ما باید خرج رهبری شویم، نه رهبری خرج ما

امام جمعه چهارباغ: ما باید خرج رهبری شویم، نه رهبری خرج ما

چهارباغ – عصر شفافیت – امام جمعه چهارباغ گفت: برخی دفاع خود را در هزینه‌کرد از مقام معظم رهبری متمرکز کردند که تاریخ نشان داده است آنهایی که چنین کاری کردند به بن‌بست رسیدند، به قول شهید بروجردی، ما باید خرج رهبری بشویم، نه رهبری خرج ما.

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان چهارباغ با دعوت خود و همگان به تقوای الهی، گفت: تقوا، تنها کلید سعادت در دنیا و آخرت ماست و بزرگداشت شعائر الهی، از علائم تقواست.

وی افزود: یکی از مهمترین شعائر الهی، شعائر حسینی و عزاداری برای اباعبدالله‌الحسین(ع) است، هر کس در این راه قدم بردارد، شعائر الهی را گرامی و با عظمت داشته است.

حجت‌الاسلام دربانی با اشاره به بزرگداشت اربعین حسینی به عنوان شعائر الهی، آن را از مصادیق تقوای الهی دانست و افزود: از ابعاد این رخداد عظیم می‌توان به راهپیمایی جمع کثیری از پیروان امام زمان(عج) به سمت مولا و مقتدایشان و تمرین برای ظهور، رسانه عظیم و بین‌المللی معرفی اباعبدالله، الفت بین مومنین، سازماندهی جهانی یاوران صاحب‌الزمان(عج) و دشمن‌شناسی اشاره کرد.

امام جمعه چهارباغ در ادامه تصریح کرد: جوانان ما برای باز شدن راه اربعین، خون پاک‌شان را دادند و دشمنان و منافقین نمی‌توانند مردم را از این راه منصرف کنند.

وی اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، برنامه‌ی جاماندگان اربعین برای عاشقان اباعبدالله که توفیق تشرف به پیاده‌روی اربعین نداشته‌اند، در چهارباغ تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین دربانی امام جمعه چهارباغ با اشاره به آغاز هفته دولت و سالروز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت شهید رجایی و باهنر، این هفته را به دولتمردان علی‌الخصوص مسئولین شهرستان چهارباغ تبریک گفت و اظهار داشت: الگوی شهید رجایی که تنها قریب به یک ماه به عنوان رئیس جمهور خدمت کرد آنقدر درخشان بود که مقام معظم رهبری صفات ویژه‌ای را در مورد ایشان و شهید باهنر به کار بردند و مشابه این صفات را نیز در مورد شهید جمهور، آیت الله رئیسی به کار بردند و از کلمه الگو استفاده کردند که نشان داد، خوب بودن، مربوط به زمان و مکان خاصی نیست.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به مسئولین دولتی که به بهانه‌ی جابجایی دولت از فعالیت‌های خود می‌کاهند، متذکر شد: حقوقی که چنین مسئولی می‌گیرد و کار نمی‌کند، حرام است و از اول، آمدن چنین مسئولی که برای گرفتن پست بالاتر و بهتر آمده و حالا کار را رها کرده، غلط بوده است و دولت جدید چنین مسئولینی را که کارها را نیمه‌کاره، رها می‌کنند، بشناسد.

وی تاکید کرد: مسئولین شهرستان چهارباغ، تلاش می‌کنند و ضعفی از آنها دیده نشده و اگر بوده، جبران شده است.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به کسب رای اعتماد هیئت دولت چهاردهم از مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این اقدام همدلانه، حرکتی بود که نشان داد، مجلس، اهل مراعات و همراهی و همدلی است و دولت از این وفاق، بیشترین بهره‌برداری را به نفع مردم انجام دهد.

حجت‌الاسلام دربانی در ادامه تصریح کرد: برخی دفاع خود را در هزینه‌کرد از مقام معظم رهبری متمرکز کردند که تاریخ نشان داده است آنهایی که چنین کاری کردند به بن‌بست رسیدند، به قول شهید بروجردی، ما باید خرج رهبری بشویم، نه رهبری خرج ما

وی از تلاش‌های مسئولین شهرستان چهارباغ تشکر کرد و افزود: اخیرا شاهد وفاق خوبی در شورای اسلامی شهر چهارباغ هستیم که نوید خوبی است و امیدواریم این وفاق در راه خدمت به مردم حفظ شود.

امام جمعه چهارباغ در پایان گفت: اخیرا مطلع شدیم در تقسیمات کشوری در دعوای بین شهرستان‌ها، بعضی از شهرستان‌های اطراف ما، می‌خواهند بخش‌هایی از شهرستان چهارباغ را جدا کنند! هرچند شایسته بود زودتر مطلع شویم و هرچند این مسئله جزو وظایف فرماندار محترم است، ولی ما نیز با کمک نماینده مردم در مجلس تلاش می‌کنیم که این اتفاق رخ ندهد و اگر هم اتفاقی رخ داد به نفع شهرستان ما باشد و از تلاش در این راه، دست برنخواهیم داشت و به فرماندار کمک خواهیم کرد تا بتواند این مشکل را حل کند.

Print Friendly, PDF & Email

سمیه بوربور

پست های مرتبط

امام جمعه کمالشهر: وحدت، همدلی و تحمل همدیگر مایه عزت، و قدرت است

کرج – عصر شفافیت – امام جمعه کمالشهر در خطبه‌های این هفته…

Print Friendly, PDF & Email
شهریور ۲۳, ۱۴۰۳

امام جمعه ساوجبلاغ: استاندار البرز به مسئله بهسازی راه‌های روستایی ساوجبلاغ ورود کند

ساوجبلاغ – عصر شفافیت – امام جمعه ساوجبلاغ گفت: از استاندار می‌خواهم…

Print Friendly, PDF & Email
شهریور ۲۳, ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

امام جمعه چهارباغ: ما باید خرج رهبری شویم، نه رهبری خرج ما

آموزش و پرورش
سمیه بوربور

با پیگیری مدیریت شهری محمدشهر و مسئولان استانی: مدارس شهید پرورش و میثم تمار فک پلمب شدند

کرج – عصر شفافیت – نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر از فک پلمب مدارس شهید پرورش و میثم تمار خبر داد.     به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز،

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
اجتماعی
سمیه بوربور

ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۷۷۵ مددجوی کميته امداد استان البرز توسط کلينيک رز

کرج – عصر شفافیت – سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۷۷۵ مددجوی کميته امداد استان البرز توسط کلينيک رز خبر داد.       به گزارش

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
اقتصادی
سمیه بوربور

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: امیدواریم با انجام پروژه های زیرساختی در چابهار در توسعه منطقه نقش داشته باشیم

عصر شفافیت – بزرگترین مجتمع بسته بندی، سردخانه ای و کارخانه کنسرو تن ماهی کشور در نوار جنوبی کشور به همت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان اتکا در منطقه

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳

با پیگیری مدیریت شهری محمدشهر و مسئولان استانی: مدارس شهید پرورش و میثم تمار فک پلمب شدند

کرج – عصر شفافیت – نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر از فک پلمب مدارس شهید پرورش و میثم تمار خبر داد.     به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز،…

Print Friendly, PDF & Email
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳

ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۷۷۵ مددجوی کميته امداد استان البرز توسط کلينيک رز

کرج – عصر شفافیت – سرپرست معاونت فرهنگی کمیته امداد استان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۷۷۵ مددجوی کميته امداد استان البرز توسط کلينيک رز خبر داد.       به گزارش…

Print Friendly, PDF & Email
شهریور ۲۵, ۱۴۰۳

وقوع سیلاب در محور روستایی ناریان از توابع بخش بالاطالقان

طالقان – عصر شفافیت – سرپرست اداره راهداری طالقان از وقوع سیلاب در روستای جوستان در بر اثر بارش باران در شب گذشته خبر داد.     به گزارش پایگاه خبری عصر…

Print Friendly, PDF & Email
نمونه عنوان
Skip to content