صفحه اصلی > اجتماعی : اجرای موفق طرح‌های “رعد” و “صاعقه” در استان البرز

اجرای موفق طرح‌های “رعد” و “صاعقه” در استان البرز

کرج – عصر شفافیت – فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت هفته فراجا گزارشی از عملکرد پليس این استان در 6 ماهه ابتدای ‏سال جاری ارائه داد.‏

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز، سردار “حميد هداوند” در نشست خبری که به مناسبت هفته فراجا با شعار “پليس هوشمند، مردم قانونمدار” نام گذاری شده است گفت: يکی از نيازمنديهای اساسی انسانها نياز به امنيت می باشد که برقراری آن در جامعه بر عهده پليس است و انسان ها از بدو تولد تا انتهای حيات خودشان به نوعی با پليس سر و کار دارند.

وی افزود: دستاوردهای خوبی را در 6 ماهه ابتدای سال جاری در حوزه های مختلف اعم از کاهش سرقت و برخورد با سارقان، کشفيات مواد مخدر، مقابله با جرايم سايبری داشته‌ايم.

سردار هداوند ادامه داد: در حوزه پليس آگاهی در 6 ماهه اول سال جاری، 39 مورد طرح های مقابله با سرقت تحت عنوان رعد انجام شده است و در اين راستا 185 باند سرقت متلاشی و 413 نفر سارق و 161 نفر مالخر اموال مسروقه شناسايی و دستگير شده اند.

وی افزود : ميزان کاهش سرقت نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل 23 درصد و افزايش کشفيات 26 درصد بوده است.

اين مقام ارشد انتظاميپی گفت: در حوزه پليس امنيت اقتصادی در6 ماهه سال 1403، 12 مورد طرح های مقابله با جرائم تحت عنوان صابر انجام شده است و در اين راستا 535 نفر متهم دستگير شده اند.

وی افزود: ارزش ريالی کشفيات حدود 7 همت برآورد شده است که افزايش 4 درصدی کشفيات در شش ماهه اول سال جاری نسبت بمدت زمان مشابه سال قبل را در پی داشته است.

اين مقام ارشد انتظامی بيان داشت: در حوزه پليس مبارزه با مواد مخدر در6 ماهه اول سال 1403، تعداد 4 مورد طرح‌های مقابله با قاچاقچيان مواد مخدر تحت عنوان صاعقه و آرامش در شهر انجام شده است و در اين راستا 28 باند مواد مخدر منهدم و 3 هزار و 880 نفر توزيع کننده مواد مخدر دستگير و 10 هزار و 516 نفر معتاد متجاهر نيز جمع آوری شده اند.

وی افزود: در 6 ماهه اول سال جاری مقدار 3 تن و 771 کيلو و 934 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی گفت: در حوزه پليس فتا در6 ماهه اول سال 1403، 5 مورد طرح های مقابله ای با مجرمان سايبری و کلاهبرداران اينترنتی تحت عنوان ذوالفقار انجام شده است و در اين راستا 42 باند تحت پوشش اسکيمر، کلاهبرداری های اينترنتی و فيشينگ منهدم و 634 نفر متهم دستگير شده اند.

سردار هداوند بيان داشت: در حوزه پليس اطلاعات و امنيت در6 ماهه سال 1403، 5 مورد طرح های مقابله با اراذل و اوباش انجام شده است و در اين راستا 321 نفر احضار و 72 نفر از اراذل و اوباش در سطح استان دستگير شده اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در حوزه پليس راه در 6 ماهه اول سال جاری، 132 هزار و 151 مورد برخورد با تخلفات حادثه ساز انجام شده است و در اين راستا 7 هزار و 696 خودروی متخلف توقيف شده اند.

وی افزود: شاهد کاهش 23 درصدی تصادفات فوتی در 6 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل هستيم.

اين مقام ارشد انتظامی گفت: در حوزه پليس راهنمايی و رانندگی در6 ماهه اول سال جاری، 850 هزار و 431 مورد برخورد با تخلفات حادثه ساز انجام شده است و در اين راستا 3 ميليون و 89 هزار و 514 خودروی متخلف اعمال قانون شده و 25 هزار و 949 خودرو توقيف شده اند.

وی افزود: تعداد 850 هزار و 320 مورد خدمات شماره گذاری و صدور گواهينامه به شهروندان ارائه شده است.

وی ادامه داد: آمار تصادفات فوتيپی درون شهری، 8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است .

سردار هداوند با اشاره به 13898 مورد خدمات مشاوره ای در مراکز مشاوره و دواير مددکاری کلانتری های استان در 6 ماهه ابتدای سال جاری گفت: با تلاش کارشناسان، مشاوران و مددکاران بيش از 86 پرونده های متشکله منجر به مصالحه شده است و شهروندان جهت دريافت خدمات مشاوره ای مرکز مشاوره آرامش پليس البرز می توانند با شماره 096580 تماس حاصل نمايند.

فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به اينکه اصحاب رسانه همواره يار و ياور پليس در اطلاع رسانی عملکرد پليس در برخورد با مجرمان و آگاهسازی شهروندان در پيگيری از بروز آسيب های اجتماعی بوده اند گفت: تلفن 197 همواره آماده شنيدن نقطه نظرات، انتقادات و پيشنهادات نسبت به عملکرد پليس در استان بوده و همچنين تلفن 110 به صورت شبانه روزی آماده دريافت گزارش های مردمی در خصوص وقوع موارد مشکوک و جرايم صورت گرفته در استان می باشد و ماموران در اسرع وقت نسبت به رسيدگی به موضوع خواهند پرداخت.

Print Friendly, PDF & Email

سمیه بوربور

پست های مرتبط

البرز رتبه اول کشور در کاهش تصادفات جاده‌ای را کسب کرد

کرج – عصر شفافیت – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای…

Print Friendly, PDF & Email
مهر ۱۸, ۱۴۰۳

به دلیل انجام عملیات عمرانی: محور کرج -چالوس ۱۰ روز مسدود می شود 

کرج – عصر شفافیت – مدیر کل راهداری و حمل و نقل…

Print Friendly, PDF & Email
مهر ۱۱, ۱۴۰۳

توسط شهرداری فردیس انجام می شود: جابجایی و افزایش ظرفیت کمپ جدید ماده ۱۶

فردیس – عصر شفافیت – شهردار فردیس گفت: با هدف تأمین مکان…

Print Friendly, PDF & Email
مهر ۱۰, ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

اجرای موفق طرح‌های “رعد” و “صاعقه” در استان البرز

مدیریت شهری
سمیه بوربور

رئیس شورای اسلامی استان البرز خبر داد: البرز؛ میزبان نشست هم‌اندیشی شورای عالی استان‌ها

کرج – عصر شفافیت – رئیس شورای اسلامی استان البرز از برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با حضور مسئولین کشوری و همچنین برگزاری کمیسیون‌های تخصصی این شورا به میزبانی استان

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
آموزش و پرورش
سید ماهان شریفی

به مناسبت همزمانی هفته استاندارد و هفته کودک: همایش سفیران استاندارد در البرز برگزار شد

کرج – عصر شفافیت – مدیرکل استاندارد البرز از آغاز هفته استاندارد و برگزاری همایش سفیران استاندارد با عنوان «برای کودکان برای آینده» به مناسبت همزمانی با هفته کودک، خبر داد.  

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
ورزشی
سمیه بوربور

حال کمانگیری روی اسب خوب نیست!

کرج – عصر شفافیت – نامه سرگشاده ورزشکاران تیم ملی کمانگیری روی اسب به وزیر ورزش و مسوولان ورزشی کشور؛     به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز، اینجانبان سلمان زارع

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
شهرستانهای استان البرز
سمیه بوربور

محمدرضا احمدی نژاد: آرامستان فردیس قانونی و با جدیت  پیگیری می‌شود

فردیس – عصر شفافیت – شهردار فردیس گفت: پروژه آرامستان در چاچوب قانون پیگیری شده و هیچگونه مغایرت قانونی ندارد.     به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز، محمدرضا احمدی

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
شهرستانهای استان البرز
سید ماهان شریفی

با حضور نماینده مردم البرز انجام شد: کلنگ‌زنی‌ پروژه احداث ساختمان جدید خدمات شهری شهرداری فردیس

فردیس – عصر شفافیت – شهردار فردیس گفت: ساختمان جدید معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.       به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
مهر ۲۴, ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی استان البرز خبر داد: البرز؛ میزبان نشست هم‌اندیشی شورای عالی استان‌ها

کرج – عصر شفافیت – رئیس شورای اسلامی استان البرز از برگزاری نشست هم‌اندیشی اعضای شورای عالی استان‌ها با حضور مسئولین کشوری و همچنین برگزاری کمیسیون‌های تخصصی این شورا به میزبانی استان…

Print Friendly, PDF & Email

احمدی نژاد: مهمترین مسئله انتزاع فردیس، انتقال اسناد اراضی شهر است

فردیس – عصر شفافیت – شهردار فردیس گفت: توافقنامه بین شهرداری های کرج و فردیس در خصوص انتزاع، در شورای فردیس مصوب و در شورای کرج متوقف شده است.      …

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت همزمانی هفته استاندارد و هفته کودک: همایش سفیران استاندارد در البرز برگزار شد

کرج – عصر شفافیت – مدیرکل استاندارد البرز از آغاز هفته استاندارد و برگزاری همایش سفیران استاندارد با عنوان «برای کودکان برای آینده» به مناسبت همزمانی با هفته کودک، خبر داد.  …

Print Friendly, PDF & Email
نمونه عنوان
Skip to content