صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : سرپرست جدید شرکت عمران شهر مِهِستان معرفی شد

سرپرست جدید شرکت عمران شهر مِهِستان معرفی شد

ساوجبلاغ – عصر شفافیت – در مراسمی با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، ذبیح‌اله زارع، سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت عمران، از سمت خود تودیع شد و محسن زارعی به عنوان سرپرست جدید معرفی گردید.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز؛ در این مراسم، عضو هیئت‌مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، ضمن تقدیر از زحمات ذبیح‌اله زارع و تبریک به محسن زارعی، بر اهمیت نقش شرکت عمران در توسعه شهرهای جدید تاکید کرد و خواستار تلاش مضاعف برای پیشبرد پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اقدام شد.

مختار محمدی، عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، در سخنانی به اهمیت مراسم تکریم و تودیع در فرهنگ ایرانی اشاره کرد و بیان داشت: مراسم تکریم ریشه در سنت‌های ایرانی دارد، باید همچنانکه در زمان انتصاب به فرد تبریک می‌گوییم و به استقبالش میرویم، در پایان مسئولیت به شایستگی تقدیر کنیم و خلاصه اینکه به قول معروف «خوش استقبال و خوش بدرقه» باشیم که سنت اصیل و پسندیده ایرانی است.امیدوارم فرهنگ سازمانی به این فرهنگ نزدیکتر شود.

وی ادامه داد: ما مستأجر پست‌های سازمانی هستیم که این امر چند خصیصه دارد. یکی اینکه؛ تصدی پست‌ها دائمی و همیشگی نیستند. دیگر اینکه؛ بسان مستأجر، متصدی پست سازمانی «ید امانی» دارد و چون پستهای سازمانی توسط حاکمیت به نمایندگی از مردم به افراد سپرده می شود، لذا باید مصلحت مردم به عنوان صاحبان اصلی در همه حال رعایت شود و خلاف مصلحت مردم عمل نکنیم.

محمدی افزود: در راستای خدمت مطلوب به مردم، ما به عنوان ارائه‌دهندگان خدمات کشوری باید چهار اصل صداقت، درستی، بی‌طرفی و عینیت در عمل را رعایت کنیم. در ادامه این مراسم، ذبیح‌اله زارع در سخنانی ضمن تشکر از همکاران و مدیران، به تلاش‌های صورت‌گرفته در دوران مسئولیتش اشاره کرد و گفت: در مدت حضورم در این سمت، تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت به کار گرفتم و از حمایت‌های بی‌دریغ شما عزیزان سپاسگزارم.

وی ضمن تبریک به زارع افزود: اطمینان دارم که با تغییرات جدید، شرکت عمران گام‌های مهمی در راستای اهداف خود برخواهد داشت و بار سنگین مسکن ملی و مهر از دوش شرکت عمران برداشته شود.

زارع همچنین از اعتماد و حمایت ۳۰ ماهه مدیران وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور که زمینه‌ساز حضور او در هیئت مدیره و سپس به عنوان سرپرست بود، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

زارع در پایان با اشاره به تلاش‌های مستمر و فشردگی کارها گفت: از همه همکاران عزیزم حلالیت می‌طلبم که در طول یک سال گذشته به دلیل حجم زیاد کارها، مجبور به فعالیت در روزهای پنجشنبه و جمعه بودیم. تلاش‌های بی‌وقفه و تعهد شما همواره برای من ارزشمند بوده و امیدوارم که این همکاری‌ها به ثمر بنشیند و نتایج خوبی برای شرکت به همراه داشته باشد.

محسن زارعی، سرپرست جدید شرکت عمران، نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد مجمع محترم شرکت مادر تخصصی به عنوان سرپرست جدید این شرکت، ابراز امیدواری کرد: با حمایت تیم توانمند شرکت و همکاری همه‌جانبه، بتوانیم در مسیر توسعه و بهبود عملکرد، گام‌های مؤثری برداریم.

وی افزود: چالش‌های پیش رو را به فرصت‌هایی برای رشد تبدیل خواهیم کرد و با تعهد و همدلی به اهداف مشترک دست خواهیم یافت. همچنین تلاش می‌کنیم تا کارهای زمین مانده را به سرانجام برسانیم.

زارعی به مشکلات اساسی شهر اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل اصلی، مشکلات مربوط به مسکن مهر است که نیاز به آسیب‌شناسی دقیق دارد تا بتوانیم راه‌حل‌های مناسبی برای آن پیدا کنیم و در جهت رفع این مشکلات تلاش کنیم.

وی همچنین بر لزوم حمایت شرکت مادر تخصصی تأکید کرد و افزود: ما مشکلات را شناسایی و احصا می‌کنیم، اما شرکت مادر نیز باید در این مسیر ما را حمایت کند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن برنامه‌هایشرکت عمران محقق شود.

بهزاد بذرپاچ، عضو هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر مهستان، نیز به نمایندگی از دیگر اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت عمران شهر مهستان از زحمات آقای زارع، از تلاش‌ها و حضور مؤثر ایشان در ایجاد روابط مناسب با سازمان‌ها و نهادهای استان و شهرستان، و دیگر امورات شرکت تشکر نمود.

وی اظهار داشت: دوران حضور آقای زارع برای ما دوران خوبی بود که توانستیم با همدلی و همکاری بر چالش‌ها فائق آییم.

وی در ادامه افزود: ما اعضای هیئت‌مدیره در کنار آقای زارعی خواهیم بود و با تمام توان از ایشان حمایت می‌کنیم تا شرکت به اهداف خود دست یابد و به سمت پیشرفت و توسعه گام بردارد

Print Friendly, PDF & Email

سمیه بوربور

پست های مرتبط

عدم رعایت موارد ایمنی حادثه‌ساز شد: سقوط نصاب در چاه آسانسور

کرج – عصر شفافیت – رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی…

Print Friendly, PDF & Email
مرداد ۳۱, ۱۴۰۳

علی قاسم پور: رسانه ها در تبیین نیازهای شهری به شورای شهر کمک کنند

کرج – عصر شفافیت – سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: انتظار…

Print Friendly, PDF & Email
مرداد ۲۸, ۱۴۰۳

علی شیرین زاد: وزرای پیشنهادی گردشگری و ارشاد برنامه جامع ندارند

کرج – عصر شفافیت – عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:…

Print Friendly, PDF & Email

دیدگاهتان را بنویسید

سرپرست جدید شرکت عمران شهر مِهِستان معرفی شد

مدیریت شهری
سمیه بوربور

دومین نمایشگاه تخصصی صنعت منظر ایران به میزبانی شهرکرج برگزار می‌شود

کرج – عصر شفافیت – رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: دومین نمایشگاه تخصصی صنعت منظر ایران با شعار کرج پایتخت صنعت منظر ایران در باغ گل‌های

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
آموزش و پرورش
سمیه بوربور

با پیگیری مدیریت شهری محمدشهر و مسئولان استانی: مدارس شهید پرورش و میثم تمار فک پلمب شدند

کرج – عصر شفافیت – نایب رئیس شورای اسلامی شهر محمدشهر از فک پلمب مدارس شهید پرورش و میثم تمار خبر داد.     به گزارش پایگاه خبری عصر شفافیت از البرز،

Print Friendly, PDF & Email
ادامه مطلب »
شهریور ۲۷, ۱۴۰۳

چهار هزار و ۲۰۰ دانشجو در البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

کرج – عصر شفافیت- مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز گفت : چهار هزار و ۲۳۱ نفر از دانشجویان استان با سازمان تامین اجتماعی قرارداد فعال بیمه دانشجویی دارند.       به…

Print Friendly, PDF & Email
شهریور ۲۷, ۱۴۰۳

جشنواره ورزشی جام باند همتان ویژه معلولان استان البرز برگزار شد

نظرآباد – عصر شفافیت – جشنواره بازی های بومی و محلی “جام باند همتان ویژه معلولان” با هدف توسعه ورزش و نشاط اجتماعی ویژه افراد دارای معلولیت در البرز برگزار شد.  …

Print Friendly, PDF & Email
شهریور ۲۶, ۱۴۰۳

مسعود محمدی: با اتصال مترو کرج به تهران وعده شورای ششم محقق شد  

کرج – عصر شفافیت – رئیس شورای اسلامی شهر کرج، اتصال خط شهری مترو کرج به تهران را وعده محقق شده شورای دوره ششم عنوان کرد و گفت: با تکمیل ایستگاه شهید…

Print Friendly, PDF & Email
نمونه عنوان
Skip to content